SeherYILDIZI2746 Kızlar doğum yaklaşıyor ve ben ne kadar hemen sağ salim sağlıkla bir şekil de kucağıma almak istesem de korkuyorum doğumdan sizde durum ne🥹🙆
Nursonmez SeherYILDIZI2746 39+2yim bi an önce doğurmak istiyorum ama bazen o doğum anı sancıları doğum sonrası falan aklıma geliyor korkuyorum anlık yapacak bişey yok ama her türlü doğacak o bebek o yüzden korku boşuna en önemlisi sakin kalmak ve sancı doğum anı doğum sonrası sırasında yanınızda sakin birisi olması lazım🥲
Esracmmm SeherYILDIZI2746 bendeee ya çatı muayene si olucam yarın tetiklerde doğum başlarsa diye korkuyorum