Merhaba kizlar 33haftamdayim, 2-3 hafta once kizlarla iş yerimde uykuda bebeye isim verilmesi hakda konuşduk, bende “iyiki oyle bir ruya gormedim” dedim. 2gun sonra uykuda ses duyuyordum, kimse bana çoçugun adını Selim koy dedi. Ve uyandim. Ama o ismi koymak istemiyorum çunku azerbaycandanim ve o isim bizim dilimizde guzel çıkmıyor. Yakinlarımda o ismi koymazsan çocuk hep hastalaniyor rahatsiz oluyor o ismi ALLAH vermiş koymalisin diyorlar. Boyle bir şey başına gelen oldumu? İsimi koymasam yavruma bi şey olurmu acaba? İsim kurani kerimde 2ayetde geçiyor, anlami sağlık demek