Arzu35 Kızlar 4 gün adetim geçikti ve bugun kahve sulu az akıntım gelmiş ağrısız sızısız yerleşme olabilir mi
2kizannesi- Arzu35 Benimde adetimin olacağı gün kendimi sildiğimde gelmişti leke 5 haftalıkmış o zaman meğersem. Demek ki yerleşmeden ötürü oldu kanama, Ağrı falan olmadı
Mucizem00 Arzu35 ondandır canım bende gebeligimi öğrendiğim de 4 haftalıktı doktor ufak leke olur demişti ve agrı da olur demişti ufak ama çok şiddetli bir agrın olursa direk gel demişti
Zmraemr Arzu35 benim adetim 4 gun geciktiginde eczaneden bir test aldim cift çizgi çıkmıştı kanama vs olmadı 7.gunu de kan verdim
Arzu35 Mucizem00 canım suan baktım ceviz büyüklüğünde bile degil kahve ve katı bi akıntı sizinde öylemiydi
Sarem Arzu35 biraz önce bendede oldu ya sag kasıgım agrıdı lavobaya gittim fındık kadar kahve pembe kan gelmiş. Adetime 5 gün var henüz neden olmuş olabilir
Sarem Arzu35 biraz önce bendede oldu ya sag kasıgım agrıdı lavobaya gittim fındık kadar kahve pembe kan gelmiş. Adetime 5 gün var henüz neden olmuş olabilir
Sarem Arzu35 biraz önce bendede oldu ya sag kasıgım agrıdı lavobaya gittim fındık kadar kahve pembe kan gelmiş. Adetime 5 gün var henüz neden olmuş olabilir
Mucizem00 Arzu35 yerleşmede oluyor o bende de 1 damla olmustu devamlı kanaman olursa doktora git sürmez ise korkma. Bende 1 defa oldu başka hiç olmadı
zynpnil Bende adet zamanında kahve rengi akıntı gelmişti adetim başladı herhalde dedim sonra tüm gün bişi gelmemişti hatta ben ne oluyor ya sökülemiyorum herhalde falan derken duruma uyandım gebelik testi aldım çok şükür pozitif çıktı
zynpnil Arzu35 canım iç çamaşırımda kahve rengi adet başlangıç akıntısı gibi akıntı oldu bende dedim adetim başlıyor pet koydum bir daha bişi gelmedi
Seymaemre Arzu35 wc gittim sildim adet baslangıcı gibiydi gittim kocama ağladım buayda olmadı diye cok yoğun değildi peçeteye sildimde gordum orkit takmıstım hiç baska kan olmadı o gun