İyi akşamlar herkese ben doğum sancısının nasıl olduğunu merak ediyorum şuan 36+5 im ve genelde çok ayakta kalınca sırtımın orta kısımlarından aşağı kuyruk sokumuna doğru feci ağrı yaşıyorum kalça kemiklerim de dahil olmak üzere birde sürekli olmasa da tek tük karnımda sertleşme yaşadığım oldu ve açıklığımda vardı fakat şuan ilerlemiyor .
Sizlerin doğum sancıları nasıldı ve o esnada ne yapıyorsunuz hemen duşa mı giriyorsunuz ?