Eveeet kızlar ben 2-2,5 gün süren bir yumurtlama dönemi oldu ve bugün göğüs hassasiyetim var daha önce yoktu yani kürtajdan sonra ilk defa oluyor aradan 9 ay geçiyor . Göğüs hassasiyetim beni şüpheye düşürdü reglim 3 Kasım da bitti ve 13-14 özellikle 13 Kasım’da yumurta akı kıvamında akıntım oldu kasık ağrım da oldu buradan anladım ki yumurtlama donemindeyim ve bugünde göğüs hassasiyetim oldu reglime daha var beklenen reglim 29 Kasım . Sizce hamile olabilir miyim böyle yumurtlama döneminde hamilelik olabilir mi ? Kafam çok karışık fikir verebilir misiniz ?
Teşekkür ederim . . .