İyi akşamlar kuzular 😂 bir oğlum var 18 aylık çok yaramaz 😂 sizde durumlat nasıl. 2 yaş sendromu erken başladı. Buradaki postları görünce 2 çocuk düşünür gibi oluyor sonra aklıma geliyor kolay büyümüyorlar ama Allah kolaylığını da sabrını da veriyor. Sonra vazgeçiyorum 🥰😂 geçen ay bi düşündüm sonra adet oldum dedim sen böyle devam 😂 biraz daha büyüsün. Siz ne düşünüyorsunuz peş peşe gebe kalan var mı isteyerek mi kazara mı oldu. Yaş aralığı koyarak yapan var mı. Hadi biraz muhabbet edelim dertleşelim bacımlar ❣️❣️❣️