Aminea bana da doktor 2li için küçük daha demişti, 3lüyü yaptırırsın dedi ikiliyi yapmadı ölçüm yapılmaz diye. 3lü test için de olasılığın daha düşük olduğunu ayrıca bebeğe de zarar verebileceğini söyledi başka bi doktor, o yüzden hiç birini yaptırma gibi bi durumum olmadı. Detaylı ultrasonda da çok şükür herşeyi normal çıktı, biraz eski usul yaşadım yani hamileliği, herşeyi Allah’a bıraktım 😇🤲🏼