Hanımlar şeker yükleme testi yaptırmadım. 33. Haftamdayım. Açlık kan şekerim hep 70lerde çıktı, doktorum da yaptırmam gerektiğini söylemeyince yaptırmamıştım testi. Ama son iki haftadır dudak ve ağız kuruluğu var, çok susuyorum 3 litre içiyorum, bir de çok sık idrara çıkmaya başladım. Sizce gebelik şekeri belirtisi mi bunlar?