gencbiranne1 Kızlar çok şükür bugün cinsiyetimizi öğrendik sizler ne zaman öğrendiniz ilk doktor kesin net dedikten sonra değişen oldu mu biraz sohbet edeliiimm
Sedefkitir12- gencbiranne1 işk gebeliğimde 13 haftalıktı kıza benzetmişti 16 da kesin kız dedi suan 2 buçuk yaşında şimdi 2. Ye hamileyim aynı doktoruma gidiyorum 13 te yine kıza benzetti 16 da kesin kız dedi 😅😅
Boncukk123 gencbiranne1 hayırlı olsun canım 13.haftadan gidiyorum kontrolüm 1 hafta sonra söyler mi doktor ya da tahminde bulunur mu hic bilmiyorum
Hatice333 gencbiranne1 benimde 12. Haftada kız gibi dedi 15. Haftada kesinleşti kızım olacak inşallah ama hep erkek hissediyorum 😂
gencbiranne1 Sedefkitir12- bana da 12de erkeğe benzettim dedi başka bi doktor kıza benziyor dedi bugün de 100%100 erkek dedi 😂 hayırlı olsun canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Sedefkitir12- gencbiranne1 amin inşallah cümlemizin bende bunu erkek sanıyordum belirtilerimden dolayı 😅😅
Zeynooooooo Sedefkitir12- sağ salim kucağına almayı rabbim nasib etsin belirtilerin nelerdi söylermisoniz rica etsem
gencbiranne1 Sedefkitir12- benim ilk gebeliğim ben başından beri kesin erkek diyodum öyle de oldu valla 😂
Sedefkitir12- Zeynooooooo ilk kızımda hep ekşi yedim 3 ayıma kadar mide bulantısı tiksinme halsizlik yaşadım ama bunda hep tatlı yedim hiç mide bulantım olmadı hamile değil gibiyim hala öyleyim yani maşallah diyim de 😅😅😅😅
gencbiranne1 Boncukk123 genelde erkek bebekler erken gösteriyor ya kız bebeler nazlanıyor ama hayırlısı olsun tabi tahminde bulunmadımı hala
gencbiranne1 Aselsmoms evet ya kızlar baya geç gösteriyor benim arkadaşım 19da öğrendi göstermedi bir türlü 😂
Boncukk123 gencbiranne1 ilk kontrol 10.haftadaydı canım 1 ay sonra gel dedi kontrole 1 haftam kaldı nasib olursa kesinleşir ve söyler inşaAllah ☺️🌸
Aselsmoms gencbiranne1 çok nazlı oluyolar canım bacak arasını kapatıp duruyodu şimdi 5 yaşına girecek 😅