Ozoooo ben kasım indirimlerinden faydalanarak eve nem makinesi aldım, içerisine aromatik yağlarda ekleyebiliyorum, kışın özellikle çok şazım oluyor evin havasını kurutmuyor. İçine konan okaliptüs, nane, lavanta yağları sayesinde de nefesimiz açılıyor nebülizatör gibi değil ama öksürük burun tıkanıklığıno önlüyor tavsiye ederim