Kızlaaarrr 10+4 ten herkese merhabaaa 🌸 Canım çok sıkkın 😔 Bir kızım var şuan tekrar hamileyim. 4 haftadan beri aşırı mide bulantısı baş dönmesi yaşıyorum. Baş dönmesi geçti ama bulantı hala devam 🫠 Konuya gelirsek 8 haftalıkken düşük riski diye doktor beni o kadar korkuttu ki hareket bile etmedim resmen. Kesede yumuşama, açılma var dedi. Neyse biraz zaman geçti ağrılarım da bir artıyor bir azalıyor. Bugün tekrar gittim tansiyon falan bakıldı bu sefer yüksek tansiyon takibe alacağız dediler. Bilmiyorum gerçekten o kadar üzgünüm ki. İnşaallah hepimi sağlıcakla alırız bebeklerimizi kucağımıza. Bu durumda olanlar, bu durumu yaşayanlar vardır illa ki. Birbirimize moral verelim diye açtım postu 💖