Evet yumurtlama gözüküyor. Silikleşince kesinlikle değerlendirin çatlama o zaman oluyor. Ben kaç ay koyu olunca denedim olmadı sonra silikleşince asıl denemek gerekiyormuş onu öğrendim denedim çok şükür şu an hamileyim. Rabbim hayırlı vakitte size de versin 🤲