Umayannesi_ 39+4 gün kız bebek bekliyorum normal doğum istiyorum ama 40.haftayı geçince tehlikeli sezeryan olsun diyorlar gerekirse suni sancıyla normal istiyorum ama oda çok ağrılı sancılı diyorlar son zamanlar stresli geçiyor
1erkekkannesiiii Umayannesi_ Doğumun her türlüsü zor canım Allah kolaylık versin sağlıklı olsun yeter 🥰 diretme zamana bırak olacağına varır
Beyza0555555 Umayannesi_ 40+2 ile kızımı kucagıma aldım kendi sancım sıfır hç yoktu suni sancı ile doğum yaptım normal bir sancı nasıldır bilmiyorum zaten suniden başka çaremde yoktu ☺️ sırf normal yapabilmek için kızımı 40+2 gün bekledim o saatten snrada sezaryene çevirmek istemedim herşey de çok güzel ilerledi