sehrengiz_8 Kamumu canım low risk çıkmış zaten sonucun yazılmış düşük risklisin endişe edecek bir şey yok
2kucukbebis Kamumu Düşük risk olarak yazıyor. Genelde sonucu doktora da atıp bilgilendiriyorlar farklı bir durumda iletişime geçiyorlar.
Kamumu Cancan98 genetik test yaptırdım. 9 haftalıktan itibaren yapılıyor. Kan ile. Bebeğin cinsiyeti de belli oluyor. otizm hariç belirli hastalıklara bakılıyor.. Bugün bilgi verdi doktorum çok şükür herşey yolunda
Cancan98 Kamumu genetik test olarak hangisini yaptırdınız diye sormuştum aslında. Veragene testinin formatına çok benzettim çünkü