Nese25 Merhabalar anne adayları 20 haftalık hamileyim bebegimin hareketlerini hissetmiyorum sizler ne zaman hissetmeye başladınız?
Krm Nese25 canım ancak 30 karda hissettim ben ya. Gaz hareketini tekmeden ayırt edemmiyordum öncesinde.
BusraTugay Nese25 bende 21+3um ara ara hissediyorum her gün olmuyor ama normal mi bilmiyorum bi bilen varsa yazarsa bizde rahatlarız inşallah 😊
Hullaaa Nese25 ilk hamileliklerde geç hissediliyo 20. Hafta ve onun sonrasında hissediliyo büyüdükçe daha çok hissediliyo
Hullaaa BusraTugay ara ara hissetmeniz normal daha yeni başlamışsınız hissetmeye ileride daha çok hissedeceksiniz hareketleri sürekli hareket halinde olmuyolar zaten yeri geldiğinde uyuyorlar uyurkende hareket etmiyorlar doğal olarak