Hilaalc sen beni gorsen normal dersin kendine 😂😂 yeni hamile olduğumu ogrendım de 3 aylık gibiydi her doktora gittim de karnın cok buyuk diyor doktoru gectim cevremde dogurcak gıbısın dedıler hep simdi 30+5 deyim 2 aya ne hale gelir düşünemiyorum bu yuzden karnım cok sertleşiyordu doktor da karnımın büyük olmasından kaynaklı olduğunu soyledı hep iç kabım dar demek ki 😂 bide 60 kiloyla hamile kaldım hayatımda ki en kilolu halimle hamile olduğumu ogrendim simdi 74 kıloyum cok aldım karnım da cok buyuk de saglık olsun hic dert degıl 😂