Yenianneperci35 Merhabalar arkadaşlar🌸 30+5 deyiz bazen karnım taş gibi oluyor her tarafı sonra geçiyor sadece bebeğimin olduğu yer sert oluyor. Neden oluyor anlamadım , normal mi acaba? Büyüdükçe böyle mi olur ki? İlk hamileliğim sizlere danışmak istedim🙏🏻
Azra41 Yenianneperci35 Normal vücut doğuma hazırlıyor kendisini haliyle bebisinde alanı daraldı . Kasılıyor. :)
LavinsMom Yenianneperci35 bende de oluyor doktora sordum normal. Bebek toparlaniyor, vucut kendini doguma hazirliyor. Hepsinin etkisi var 😍
gncglozclk Yenianneperci35 aynı gündeyiz benim de sertleşiyor ama basından beri doktor normal dedi cuma gunu gıdınce tekrar bi sorum ne diyecek hatta yukarıya toplanıyordu 2 gun once de onları felan de sorum kasılmamı degıl mı İlk gebelıgım bılmıyorum bende
Senem112 Yenianneperci35 canım benimde ilk gebeliğim.bizde bugün 31 haftalığız karnımın sol tarafı taş gibi. Ve bazen canımı yakıyor. Bugün özellikle yemeklerden sonra aynısını yaşadım. Dr randevumuz 34. Haftada. Gittiğimde soracağım ama doktorum bana bebek hareketlerini takip et azalırsa ve sancın olursa gel demişti. Bu sertleşme sorun olacağını sanmıyorum
Yenianneperci35 LavinsMom yaaa gerçekten mi🙈 öyleyse sevindim ki haklısınız artık büyüyorlar ve alanı darlaştı
Yenianneperci35 gncglozclk ahh siz benden önce sorarsanız yazarsanız sevinirim:) ben de çok merak ediyorum🙏🏻
Yenianneperci35 Senem112 ahh evet evet tam da o şekilde özellikle yemekten sonra sertleşiyor bir de hemen göğüs altımda semsett oluyor. Ay benim de 2 hafta sonra kontrolüm dayanamayıp sormak istiyorum aslında
LavinsMom Yenianneperci35 poposudur o kesin. Basi asagi duruyor poposuunu gogus altinda sertlesdiriyor. Ben kontrole gittigimde gordum 😄