elifdiyorkii merhaba hafta hesaplamayı bir türlü çözemedim. Mesela 6+0 ve 6+6 arası günler 7 haftalık mı sayılıyor yoksa 6 haftalık mı sayılıyor bilen aydınlatabilir mi 😂🤦🏼♀️
Nalinnn14 elifdiyorkii 6 haftalık sayılıyor doktorlar da öyle hesaplıyor ama bazı uygulamalar 7 hafta gösteriyor olabilir aldanmayın 😊
Yenianne02 elifdiyorkii 7 haftalık sayılıyor yani 6+0 da 7.haftaya giriş yapmış sayılıyorsun 6+6 da tamamlıyorsun 7.haftanı. YouTube da dr.kağan Kocatepe var hafta hafta videoları var orda söylüyor zaten başlıkta da öyle yazıyor
elifdiyorkii Yenianne02 evet ordan gördüğüm için aklım karıştı zaten genelde o şekilde hesap yapmıyor kimse