RabiaMuhammedd Arkadaslar 38. Hafta dayım ama bebeğim ters normal doğum olsun istiyorum.. Sizce neler yapmam gerekir..
KlncA RabiaMuhammedd malesef bilmiyorum bu durumda dışarıdan yapılacak pek bir müdahale de olmuyor bazı doktorlar masaj vs. yapıyormuş ama riskli herkese güvenmemek lazım.
HavvaK RabiaMuhammedd boool bol İnşikak suresini okuyun. Ve secde pozisyonunda durup hafif hafif sağa sola hareket edin. En önemlisi de bebeğinizle dönmesi için sürekli konuşun. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
1prens1prenses Siz geriye yaslanır pozisyonda oturun ve eşiniz fener ile bebeğinizi çevirmeye çalışsın baş tarafından tutup aşşağıya indirsin feneri ve güzel tonda bir müzik de açın mutlaka deneyin bunu doula uzmanı söylemişti ve uygulayıp dönen de çokmuş