Derin-derya09 Kızlar merhabalar. Bizim ilçede kadin dogum polikliniği yok. Gebelik şekeri testimi dahiliyede yaptırabilir miyim ? Bu konuda bilgisi olan var mı?
babylook Derin-derya09 evet yapıyorlar bende dahiliyede yaptırmıştım içecegi alıp gidersen hemen yaparlar