6+2 gebelik dönemindeyim. Kalp sesi vs duyuldu. Herhangi bir problem yok şu an için. Ancak hayatım boyunca çektiğim baş ağrısı sorunum var tek taraflı migren tarzı. Her daim magnezyumdan fayda gördüm bu konuda. Gebe olduğum için magnezyumu aksattim , şu an kullanabilir miyim bir zararı olur mu bilmiyorum, doktoruma sormayı unuttum. Özellikle baş ağrısı kramplar için hangi form ve marka magnezyum kullaniyosunuz, gebelik haftam nedeniyle magnezyum içersem bir risk olur mu? Tecrübeli anne ve anne adaylarimizdan bilgi bekliyorum:) sevgiler 🌸