Minikayak24 Sizce doğum belirtisi olabilir mi kasılmamda var ama sancı yok kasıklarda ağrı var ama karında ağrı yok
Nese7 38+4 ün bugün nst girdim sancı yok ama kasılmalarım ve vajina baskım çok fazla arttı ve üşüyorum .miğdemi de tekmeliyor günüm ağlamakla geçti bende ne yapacağımı bilmiyorum yatıyorum öyle
Minikayak24 Nese7 yaa vala gelmiyolarda me yapıcaz bu miniklerle bilmiyorum valla hiç niyetleri yok gelmeye
Minsaa Bende de durum aynı 37+5 ama bı hafta önden gidiyormuş doktora göre 38+5 bugün gün boyu dedim bu gidişle gece gideriz hastaneye diye bilmiyorum nişan falan da gelmedi
Minikayak24 Minsaa bende diyorum ama gelen yok valla sağ bacağım takılıp duruyor ilk doğumumdada oğlumdada sol bacağım takılıyordu birden kasılmıştı sonra kan gelmişti doğum yapmıştım diyorum yine kasıldığına göre geliyo heralde
Minsaa Nese7 amin rabbim sağlıkla hepimize bı avazda temiz doğum nasip etsin..evet son 15 yazıyor gün geçtikçe korku artı ne yasayacagim senaryosu beni bitirdi..inşallah burda güzel şeyler hyyazmakta nasip olur hepimze