Derya5546 bende 2 tane yatmadan önce , sabah 11 gibi 1 tane , aksam ustu 1 tane olarak günde 4 tane içiyordum. bulantıyı tamamen geçirmese de kusmayı önlüyor. Doktor 4 taneye kadar içebilirsin demisti bayagi uyku yapıyor evet gece içmeyi deneyin 2 tane icecekseniz gebelikte en zararsiz prilam dr. Ona devam edin , digerleri bebege zararli 🙂 doktordan serum da rica edebilirsiniz günübirlik ya da 2 günlük serum veriyorlar epey iyi geliyor vitaminler bulantı ilaclari oluyor içinde