melikekabaca209 Merhaba arkadaşlar adetime daha 1 hafta var ben duramadim şüpelendim Test yaptım korundugum halde test silik çizgi çıktı ikinci çizgi kan verdim 0.2 çıktı HCG değerim sizce daha erken mi test yapmam için başına böyle gelen varmı?
tugcesakzci melikekabaca209 değerinize göre gebelik yok fakat geçmesini bekleyip öyle verin eken vermişsiniz biraz
sinemdengiz Hızlı testler en az 6 gün öncesinde çok çok silik sonuç veriyor diye biliyorum biraz daha bekleyip direk kan testi yaptırın bence o şekilde en doğru sonuç çıkar bir de sonucun 5 ve üzerindeyse gebelik var diye biliyorum.