Hanımlar merhaba. Ben 7 ay 5 aylık bebeğimi suyum geldiği için kaybettim. Bu ay femara kullandım ve ovitrelle iğnesi yaptırdım. Hamdolsun ki sonucum pozitif. Betam 22 sonra 57 sonra 211 sonra 1040 bugün de 3014 çıktı. Hepsini 2 gün arayla yaptım. Bugün doktor normal karından baktı keseyi göremedi rahimin kalın ama gene gel bi kaç gün sonra dedi. Siz ne zaman gördünüz kızlar. Dış gebelikten çok korkuyorum