Arkadaşlar merhaba.7. haftada kalp atışını görmüştük.9.haftamda Özel hastanede kontrolüm vardı bugün . Doktor kalp atışını duyamadı 3 gün sonra gel tekrar bakalım dedi. Benim içim rahat etmedi araştırma hastanesine kadın doğum acile gittim kalp atışını görüyorum dedi bana da gösterdi ekrandan. İçimi ferah tutmaya çalışıyorum ama çok korkuyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı daha önce?