Kizim grip olmstu 5.5 yaşında bademcikleride sis gibiydi sonra boynum aciyor dedi baktik sislik farkettik kulak boyun arasi.doktora goturdum pazartesi enfeksiyon dedi antytk verdi sulcid diye cok etkili degil sanirim.Sislikte agri kalmadi ama kaybolmadida.Icim icimi yiyor stresle basa çıkamıyorum bakip duruyorum kendi hali ve davranislari normal.Dertlesmek konusmak istyrm ama gurbette de yalnizim.Inanin artk kendimden nefret ediyorum