OuzhanMelisaero - [ ] evet kızlar burda doğum hikayelerini okurken acaba bende buraya buraya doğum hikayemi yazacakmıyım diye dusunurken suan bakıyorumda 6 ay gecmis bile 🙂 burda okurken oyle istediğim gibi detaylı cok az rasladım o yuzden simdi cok detaylı anlatcam sizlere biraz uzun olabilir ☺️ 2 hazıran 2018 gecesi saat 4 te hafif Bi sancıyla uyandım ama onceden boyle sancılatım olmadıgı icin doğum olacağını düsünmedim neyse su ictim tekrar uyudum sabah 8 de hafif sancıyla Yine uyandım Ama oyle siddetli değildi Birde benim 38 haftaya girdiğim gün 2 cm kadar acılmam vardı Zaten bu sancı baslıyoncada 38+2 deydim Bu arada ilk bebegim neyse kızlar saat 8 dede ara ara kasılmam olunca esime soyledim bugun doğurcam diye oda güldü yine bisey yoktur dedi annemi kaynanamı falan aradım onlara col aşırı yok sancım yok işlerinizi halledin gelin dedim saat övle 2 gibi doktorumla konustum hafta sonuydu oda Gel bi bakalım burdayım dedi Gittim bu arada hastaneyle evimin arasıda yurume mesafesi 5 dk suruyo Gittim doktor baktı 3-4 cm arası dedi Sancım nst de cok azdı Dedi istersen yatıs yapalım yok artarsa suyum falan gelirse gelirim dedim oda tamam dedi eve geldim neyse ben dus alıyorum zaten hamileligim boyu hergüm dus alırdım merdiven inip cıkıyorum falan annemler kaynanamlar geldi ama bende oyle dayanılmaz bisey yok normal oturuyoruz Saat 8 oldu ve Ağrı arttı simdi sancım gidip geliyo ama dayanılmaz değil yürüyorum yemek yiyorum Sonra Saat 10 gibi artık duzenlı gelmeye basladı Doktorla konustum Orda olmadıgını ama Gidip baktırmam gerektigini soyledi bu arada doktorun evide cok yakın Hastaneye Gittik baktırdım 4 santımdı doğum ihtimalide %50 -60 dedi yatıs yapalım dedi ebe yok dedim doktorla konustu Oda istiyosa cıksın Artarsa evi yakın olası bı durumda gelir dedi doktor evimi biliyo zaten 1 saat nst de kaldım bu nst zaten hep problemli geçti cıkmıyodu ama brbekte ters durum olmadıgı icin 11 de cıktım eve geldim yine dusa girdim sonra sancım arttı duzenlı geliyo sancıda benim belimden vuruyodu Neyse 1 saat dayandım annem esim geldikce belimi ovuyolar Rahatlıyorum yuruyorum sancım gectikce artık saat 12 oldu ve duramıyorum gittik hastaneyr hersryi aldım yanıma ebe benı gordu hadi artık yatısını yapalım dedi baktı 6 cm olmustu doğum ihtimalide %70-75 dedi Sancım cok ama üzerini değistim doktorla konustuk sizi istiyorum dedim burdakı nobetci doktoru dedim tamam gelcem dedi dogumuna neyse nst ye baglandım sancım cok zaten Duramıyorum bide o stresten cok kusuyorum saat 1 oldu iyce arttı 2 oldu iyce arttı bakıyorlar 7-8 santım doktorda ilk dogum oldugu icin sabaha surer diyor ama suni sancı hic almadım zaten onu almamak icin erkenden yatmadım Neyse kızlar saat 2 bucuktu sanırım Dedi suyunu patlatalım ama sancın cok artcak kendini sakın biyere carpma falan dedim tamam suyumu patlattı ince plastık şiş gibi bi alette ama hic acı hissetmedim sancıdan bi bez taktı bana Allahım 2 dakıka gecti Ben oluyorum sancıd ebe yanımdan hic ayrılmıyı yuruyoruz oda evdeki gibi belimi ovuyo sakın ıkınma diyo İşte Baskı istersen soyle Bende saat 2-45 gibi baskı hissediyorum dedim tamam geldi zamanı cok cabuk oldu dedi sen dur kıprdama artık Yurume bende doğum aletlerini hazırlıyım doktorunu arıyalım dedi aradı Dedı dogum basladı oda siz baslayın bekletmeyin bebek susuz kalmasın dedi bende geliyorum yetismeye calışcam dedi neyse masaya cıktım sanırım 8-9 cmydi diger ebede geldi sakın ol dediler once biz ikın diyince ıkın bakıyım ıkınmayı biliyormusum dedi ıkın dedı ıkındım cok guzel dur dedı Bidaha ikin dedi ve Ikındım bıdaha ıkın bırakma dedi ve 3. Ikınmamda kızom doğdu bana kesi attılar ama hisstmedim saat 2-50 te masa - [ ] Ya cıktım 3 te kozım doğdu ve doktor içeri girdi oo sen nekadar cabuk doğurdun dedi kızomı verdiler oğtum sonra doktorum aldı eşi cıkardılar bu kızımdan daha zor oldu neyse sonra kızımı yan tarafta hemen benim gırcegim yerde giydirdiler annemlere goaterip getirdi doktorum cok sevdi kızımı o arada bana kalcamdan igne yapıp dikise basladılar dikişler cok acı verdi bu arada sanırım uyusmadım kac dikiş vardı bilmiyorum. Ama bence 10 tane vardı neyse oradayken emzirdim kızımı sütüm vardi Neyse odaya falan cıktık kozom biraz minik bebekti 2.500 kilo 49 cmydi ama cok saglıklıydi ertesi gün evimize geldik ben dogumdan sonra hemen ayaklandım ilk doğumum oşmasına rağmen zorlanmadım hic Gecti bitti oyle bu arada suan kızım 6 aylık 7 bucuk kılo Ve 66 cm cok güzel gelisti ve sadrce anne sutuyle Kucuk bebekler cabuk gelirsir diyolar bu doğtu sanırım 😄Siznde Güzel doğumunuz olur insallah Sorunuz olursa beklerim 😇
OuzhanMelisaero Aysegumustas Yok devlet hastanesinde zaten ardahan da yasıyorum ben burda sadece bitane hastane var oda devlet