4 gündür sadece mide bulantım vardı bel ağrısı da ara ara giriyordu dün gece istifra ettim ama baya baya hiç rahatlama olmadi hastane de kan idrar kan gazı hepsi normal dendi beta 1.34 çıktı adetime 4 gün var acaba gebelik daha belli degilken bòyle rahatsizlanan var mı