Besst yaaa ins bi daha olmaz canım sağlıkla al bebişini kucagına 🤲💕benimde kanımda vardı 18. Haftada hem ilac hem hastanede yattım oyle düştü simdi nasıl bılmıyorum 31 olduk tekrar etti mı etmedi mi çünkü tetenoz aşısı oldum o gün ortaya çıktı 40 derece oldu ateşim sıtma felan tuttu cok kotu dogum zamanı tekrar kan alınıyor mu ki herseye tekrar bakılmak için