Kızlar merhaba bu ara burada çok aktifim ama alışınca insan her şeyi sormak istiyor🫠 şu an 34+5’im, iki gün önce sancım sebebiyle nöbetçi doktora gittim 1 cm açıklık olduğunu söyledi ama önemsemedi, bu haftalarda olabilir dedi yine de çok erken değil mi? Düzenli olmasa da gün içinde sancım çok oluyor nst’de de çıkıyor. Yalancı kasılma olabilir ama ben uzun süre ayakta durup yürüyemiyorum bile. Servikal uzunluk da 28 mm imiş yani biraz kısa haftalar önce 29’du çok değişmemiş. Kendi doktoruma söyledim cuma kontrole çağırdı ama o da çatı bakarsa sürekli baktırmak da tetikler diye korkuyorum. Doğum yakın mı sizce?