Aymina123 Ankara etlik şehir hastanesinde doğum yapan anneler doğum hikayelerinizi paylaşırmısınız hastane oda ve ilgi nasıl
zeyno_mehmt Sevvalll42 benim 2 komşumda orada doğum yaptı özelden farksız dediler ikisi de çok memnun kalarak ayrılmışlar etlik şehir hastanesinden
Sevvalll42 zeyno_mehmt ben sevmiyorum etrafımda memnun kalmayan oda gördüm internetteki yorumlarında kötü