Zynp_ese55 doğum yapan tanıdığım yok fakat orada çalışan ebe var tanıdığım kendisi ebe olmasına rağmen tavsiye etmiyor.İnsana hamile olarak değil doğurup geçsin bitsin sanki bir makine gözüyle bakıyorlar dedi.Mutlaka memnun olanda vardır.İyi doktor ve ebelere denk gelmek belki iyi olabilir ama oda biraz şans