burcu55 meraba kizlar Ben Sata gore 38+3 gunluk hamileyim ultrasona gore de 39+2 gunluk dun aksamdan beri bebegim karnimda toplaniyo acaba bu nedendir ?
gizemmm Bu kasılmalar bende de oluyor Doğuma hazırlıyor Doğumun yaklaştığını gösteriyor Dün bende de 10 dakika Aralık’larda oldu saydım daha sıklaşsa hastaneye gidecektim sizde sayın dakika tutun
burcu55 gizemmm anladim canim dakika tutacagim insallah artik gelir bebisim cok heyecanli ve korkuluyum.acaba sata goremi gerceklesir dogum yoksa ultrasyona gore mi
Bayoloji Bende 38.haftadym bende de oluyor bu kasilmalar karnim yamuk yumuk bir sekil aliyr😊Ama oyle dikkatimi cekecek kadar sık araliklarla olmuyr
burcu55 Bayoloji benim ki cok sk oldugu icin merak ettim canim normalde de oluyordu ama aksam daha fazla sklasnca insan merak ediyor
Mrvtmr burcu55 doğum belirtisi canım benimde öyle oluyodu taş gibi bi yerde toplanıyodu 2gün olmadanda nişanım geldi bi gün sonrada doğum oldu hayırlı doğum olsun inş
Bayoloji burcu55 kac dakikadr sert halde benimde bazen kasildiginda uzun sure oyle kaliyr bir yerde okumustum eger oturysn ayaga kalkacakmissn ayaktaysan oturacakmissn bu sekilde eski haline donerse karin yalanci kasilmalarmis bir denesene
Mrvtmr burcu55 bu arada canım doktorum demişti gerçek kasılmalar pozisyon değiştirsende geçmezmiş yalancı kasılmalar geçermiş
Bayoloji burcu55 evet sezeryan olacak benim durumum biraz farkli sezeryan tercih sebebim hamileligim biraz stresli gecti korkularm var o yuzdn panik yasamamak icin kendim tercih ettm umarim hayirlisi olsur
burcu55 Mrvtmr ayy insallah canim ya benimde insallah 2 gun olmadan nisanim gelir gercekten tesekkur ederim aydinlattigun icin bugun akintimda cok bulantimda var insallah yakindir artik
gizemmm Mrvtmr ya benimde iki gündür böyle Allahım benimde inşallah bi önce Doğumum olur sizin gibi Dua ediyorum artık olsun diye Kasılmalar sıklaştı benimde çünkü 🙂
Mrvtmr Bayoloji sezeryandan korkma korklucak gibi değil canım dikişlerine dikkat et yeterli ve sütün biraz geç geliyo inş senin öyle olmmaz