Merhaba arkadaşlar 11 haftalık oldugumuz için kontrolümüz vardı doktor NIPT testi istedi 2 li ve 3 lü taramaya gerek kalmıyormuş bu testte herşey çıkıyomuş cinsiyetine varıncaya kadar öğrenebiliyormuşuz. Yaptıran oldumu duydugum kadarıyla 9 10 bin tl civarında fiyatı yaptırmasak ne olur acaba fikir verirseniz sevinirim.