Nesligls61 Merhaba kızlar ikinci hamileliğim gebeliğe bağlı olarak kist oluşmuş 2 tane doktor kendiliğinden geçer dedi veya şiddetli ağrı hissedersen patlayabilir dedi başına böyle bir şey gelen var mı?