Meleka123 Selam. Hiç kafaya takmayin ! Ben ne kadar stress yapmistim. Şükür 2.3 hafta sonra kontrole gittigimde artik yoktu :) Cok bebekde oluyor sonradan geciyor. İnternetde araştıra bilirsiniz. Kapaklar damarlar felan normalse neden sıkıntı edesiniz ?! Merak etmeyin ! Zaten diger haftalarda gidince belkide bakicaksiniz gitmis. Delik felan degil yani. Onu bile doktorlar stress yapmayin cok bebekde 1 yaşına kadar geciyor diyor. Bebeginiz daha onemli sakin dusunmeyin :)