Kızlar daha önce yazmıştım bebeğimin suyu azalmış o yüzden doktorum riske atmak istemedi 37. Haftada alalım dedi 12 gün sonra doğum yapacağım Allah izin verirse 🙏 Aslında bir yandan korkuyorum iyi bakabilecekmiyim bebeğim iyi olacak mı küveze girer mi kafamda milyon tane soru var 😔 gelişimi 1 hafta geriden geliyor kilosu normale göre zayıf inşallah sağsalim bebeğimi kucağımıza alırız 🫶🙏