Aise44 benim kızım yay burcu çok merhametli duygusal bir çocuk o kadar merhametli ki hatta bazen hayat onu ileri yıllarda merhameti yüzünden incitecek diye çok üzülüyorum kardeşi ona vurduğunda bile ona kıyıp vurmaz ona bir yiyecek verdimmi evde kim varsa herkese vermemi ister bir parça ekmek bile versem yarısını kardeşine verir genel olarak uyumlu bir çocuktur dışarıda çok mutlu olur yani bir simit ayran alıp bir bankta oturup onu yiyince bile çok mutlu olur 😊 sadece biraz mız mızlık huyumuz var yani zaten 4 4 Luk olamaz her huyu kimsenin birde çok fazla hayal kurar hep hayal aleminde yaşıyoruz mesela koltuğa bile yan yana oturdukmu bir anda anne biz otobusteyiz oturuyoruz gezmeye gidicez falan diye başlar hayalî oyun kurar bende ona eşlik ederim 😍😂