Ne saçmalık yaa ben de 38. Haftamda 40 A vuran sancı çıktı NSt de 3 tane bana hemen yatış verdi . İki gün yat suni ile doğurtalım dedi . Tabi ben de ne sancı ne bişey hissediyordum . Ama kaçtım geldim eve niye erkenden suni ile doğurayım . Yani saçmalık deme sebebim bana öyle diyorlar 38 de ama size 40 da o kadar sancıya eve yollamış .
Bebeğin hareketlerini sürekli kontrol edin 2 günde bir nst ye girin kalp atışları filan iyide demek ki sıkıntı yok. Çünkü doktorlar asla riske atmak istemiyor