ravzae aksine bende göbek deligimde hissediyorum ama çok az doktorum normal demişti alt karnımda bişey yokmus gibi tam göbek deliğimin orda garip bi his sanki hareket etmiyormus gibi hiç hamile gibi değilim hal böyle olunca da endişe ediyorum 25+2 yım bende