asel_asl benimde yoktu ne idrar yolu enfeksiyonu ne de vajinal falan ama kan degerimde ilk önce 42 çıktı sonra ilac kullanmama rağmen 53 e çıktı
Sonra 25 e düştü enfeksiyon bölümüne gönderdi kadin dogum acili beni. Ne yatirdi ne ilac verdi. Rahatsızdım, korona var yat dinlen deyip gönderdiler. Enfeksin Augmentin binlik hap verdi en son 18 falandı. Sonra noldu bilmiyorum önemsemedi doktorlar ben de saldım napayim. Kendimi hasta da hissetmiyordum zaten halsizlik ateş vs olmayınca saldım