Yello ayy bende bursada oturuyorum benimde 10 nisan doğumum 🤗🤗 yenidoğan takım aldım iki tane biri onlu biri beşli. Yemidoğan çok fazla kıyafet almadım çabuk büyüyorşar diye zaten evlerin içide sıcak oluyor dışarı çıkarken ilk aylarda hastane vs kalın peluş gibi tulum alırım diye düşünüyorum haziran bitene kadar ısınmıyor havalar