Ftskty Kızlar merhaba bu cumartesi doğumum var. Çıkışımı pazartesi mi yaparlar birde ekstra ücret alımı olur mu hafta sonu olduğu için??
Yazmelegi_ Ftskty ben cumartesi akşam 23.30 a dogru doğuma girdim pazar aksam çıktım iyiyim diye ekstra 3000 tl ücret alındı
Cinarsaitinannesi Ftskty normal dogumda bir gün sezeryanda iki gun kalma hakkimiz vardi ben 2022 de dogum yaptim bir gun kaldim iyi olunca ciktim ama iki gunde kalsam ekstra para alinmayacakti bu arada özel hastane
Cinarsaitinannesi Ftskty evet doğum ucretinde içerik ne diye sorabilirsiniz biz belirlenen ücret harici 1 kurus bile vermedik hatta bebeğin 1 aylik tum kontrolleri de ucretsiz karşılandı
Yazmelegi_ Cinarsaitinannesi evet o kontroller de bizde ücretsiz di ama nedense ekstra ücret alındı 😑