Snadmn Kızlar 11+3 haftalık gebeyim ilk dogumum 39 haftada ölü doğum oldu kan pıhtılaşmasi çıktı bugünde kasıklarım da regl sancısı gibi sancı var bu normalmi bu durumu yaşayan bilgisi olan varmı acaba?