Melike_4949 Arkadaşlar gebelik şekerim var usuttüm şimdi öksürük var öksürünce kasıklarıma alt karnıma ağrı giriyor nasıl geçer bu öksürük 🤦🏻♀️
Egemoms1303 Melike_4949 için alır mı bilmiyorum ama bir yemek kaşığı tereyağ eritip içine bir tatlı kaşığı kadar pekmezle içiyorsun. Bana kayınvalidem denetmişti iyi gelmişti ama 🥰
miray_85 Bana kadın doğum doktorum kuru ve balgamli öksürük için grintuss adında bitkisel şurup verdi onu kullandim iyi geldi
Melike_4949 Egemoms1303 tereyağım bitmiş canım şansa teşekkür ederim bol c vitamini ve ıhlamur içiyorum inşallah geçer bek oksurdukce bebekte kasılıyor 😢