teacher-mom21 Çocukluk arkadaşım çift rahimli. 39 haftalıkken bebeğin hareketleri azaldı haftasonu olduğu için doktora gitmedi pazartesi günü gitti gittiğinde de çok geçti bebek oksijensiz kalmış kaybettiler maalesef. Meğer yine hamile kalmış o çocuk ve rahiö büyüdükçe diğer bebeği sıkıştırmış. Sonra o bebeği de kaybetti. 1 yıl sonra tekrar hamile kaldı 38. Haftada bebeği acil aldılar oda tehlikedeydi çünkü. Herkeste böyle olmaz tabi ama çok dikkatli olum en ufak şeyde doktora gidin derim ben.