Nzlozdmr kız strese sokma kendini doktoruma bende sormustum aşağıya baskı hissediyorum sızlıyor gibi dedi normal kafası aşağıda dedi dedim dönmesi normal mi yeri şuan bol olduğu için oyun oynar gibi dönmesi çok normal deyip gülmüştü 25+2 yim ben bu arada sanırım haftalarimiz küçük daha bebek büyüyüp yeri daraldikca döner ve öyle kalır diye düşünüyorum