busraatosunn Sezeryan olanlar hangi pedi kullandı ben depend almıştım külot bez kullanmakta sıkıntı oldu mu acaba
Edaaksoyy busraatosunn ben sezaryan oldum sadece 2 gün depend kullandım ama doktor bana kullanma dedi ped kullandım sonra enfeksiyon kapma ihtimali varmış depend de o yüzden kullanmadım bende
Yaprakdokumuseverr busraatosunn dikişlerden dolayı hareket edip dependi giyememiştim. En güzeli hasta bezi.
EbruBoluKaya Cuma günü sezeryan oldum düne kadar depend kullandım iyiki almışım dedim gerçekten kurtarıcı oldu giydirmeye yardımcı oldular