Zumra06emre06 20-24 arası bakılıyor ama benim görüşüm geç gitmek.. Bebek gelişim aşamasında olduğundan sürekli bi değişim halinde ,Atıyorum 20. Haftada kalpte parlaklık görülüp 23 te kaybolmuş olabiliyor.. Benim 16. Haftamda bebeğimin beyninde kist var dediler 18 de kaybolmuştu detaylıda ise kiste dair hiç bir ize rastlanmadı çok şükür.İnsan düşünmekten kahroluyor o süreçte O yüzden fikrimce 23+küsürlerde gidilmesi daha doğru gibi.Tabi bu tamamen benim fikrim herhangi bi bilimsel bir temele dayanmıyor 😅